Tuesday, 26 February 2013

TESTIMONI PENGGUNA MYRACLES BEAUTY

Assalamualaikum sayang2 semua..

Harini sy nak share beberapa testimoni produk Myracles Beauty dari customer n dealer yang berpuas hati dengan keberkesanan produk ni (winkwink)

Hari ke 4 guna Myracles Beauty jerawat hampir tiada, 
terutama bahagian dahi dan dagu, 
eye bag makin pudar dan kulit makin cerah sekata

Hasil yang menakjubkan dan di luar jangkaan
 setelah menggunakan Myracles Beauty
 selama sebulan. Wajah bertambah bersih
 dan segar seta bebas daripada masalah kulit wajah

Wajah nampak lebih cerah dan tidak berminyak.
 Nampak lebih muda dari gambar sebelum
 menggunakan Myracles Beauty

Muka tidak berminyak dan kusam lagi

Selepas 4minit SAHAJA eye bag
 bawah mata sebelah kiri hilang.
 Kulit nampak lebih tegabg dan lembab

Setelah 4 bulan pakai Myracles Beauty jerawat
 semakin berkurangan dan bentuk muka lebih runcing

Tiada lagi wajah kusam 


           
Myracles Beauty juga sangat berkesan untuk
 sakit kulit dan ekzema



Wajah nampak lebih natural n glowing tanpa 
sebarang alas bedak or foundation

Bentuk wajah makin terbentuk dan cerah




Testimoni terbaru Myracles Facial Collagen Spray 
 berkesan kepada sesiapa yang terkena chicken pox.
 Chicken pox cepat kering dan tidak meninggalkan kesan

Myracles Beauty sesuai untuk :

* Kulit yang sensitif

* Ibu mengandung

* Kulit Jerawat

* Kulit Jeragat

* Kulit Kering

* Kulit Berminyak

* Eyebag

* Muka nampak tua dari usia

* Org Lelaki n kanak2 pun blh pakai juga ( sbb takde bhn kimia)


Untuk keterangan lanjut, anda boleh menghantar email ke

 blushbeautyhouse@gmail.com, pm di Facebook Page Blush Beauty House atau boleh

 SMS/Whatsapp - 0193929474


Monday, 25 February 2013

MYRACLES BEAUTY SKINCARE


Assalamualaikum pretty ladies....

Ini adalah kali pertama sy menulis blog.hihi...So this is my very first entry :) sy nak share dengan uolls produk kecantikan yang sy pakai. Uolls pernah dengar or pakai produk Myracles Beauty tak? Pada yang dah pernah pakai tu mesti dapat merasai kehebatan produk ni kan..kan..kan...ehehe.. Pada yang belum pernah dengar n pakai produk ni sy nak cerita sikit pengalaman sy menggunakan produk ni lebih kurang dalam 1 bulan.

Kulit sy ni tak ada la masalah sangat sebenarnya, cuma ada eye bag sikit sebab selalu tido lambat lepas tu jerawat sekali sekala akan muncul apabila bendera merah hewhewhew.. n liang pori-pori sy tak berapa na kecik.huhu..Eh.. banyak jugak masalah tu kan kalau tak dibendung dari awal kemungkinan bertambah teruk muka dengan liang pori2 yang terbuka luas. Ohhh... katakan TIDAAKKK!! pada open pores n jerawat yer kawan2. Memang musuh utama wanita.

Sebenarnya dah lama sy mencari produk daripada bahan2 semulajadi dan tanpa bahan kimia. Akhirnya jumpa juga dengan Myracles Beauty ni. Produk pun simple je, 1 set cuma ada Facial Collagen Spray n Collagen Soap. Kesan penggunaan selama sebulan sy pakai eye bag da takde, yeay!, jerawat yang tumbuh akan cepat mengecut dan yang paling besh liang pori2 da makin mengecil! Bila tengok cermin mesti na zoom sehabis2nya.hehe.. Jom kita berkenalan dengan produk ni kawan2 :)



MYRACLES BEAUTY
Produk  Buatan Malaysia dan mendapat kerjasama dari FAMA di mana semua sumber collagen di dalam setiap produk Myracles Beauty dibekalkan oleh FAMA. Produk Myracles Beauty dikilangkan di Kedah-Bio, Kedah.

haa..ni la Myracles Beauty uolls

a) Myracles Collagen Spray (MC Spray) - 65ml

Kandungan: Oxygen water, aloe vera, extract buah delima dan rumpai laut.

Cara penggunaan MC Spray

1)Semburkan MC Spray ke seluruh bhgn muka (6-7 kali spray). Boleh juga di spray ke         bahagian leher.
2)Tepuk perlahan2 di seluruh bahagian muka  dgn menggunakan 2-3 jari.
3)Urut dgn lembut di bahagian bawah mata (3-4 kali) dari dalam ke luar.
4)Biarkan sehingga kering.
5)Untuk memastikan kesan yang optimum...pastikan minum air yg cukup yg diperlukan oleh badan kita...agar proses pemulihan dan pembinaan sel dapat berlaku dgn lebih efektif.


**Peringatan:- Jika ingin digunakan bersama Produk lain...pastikan HANYA selepas MC Spray dah betul2 kering dimuka baru boleh gunakan produk lain ; cthnya: Foundation, UV Protector dll...

Kelebihan utama MC Spray

Kulit wajah akan rasa dan nampak lebih tegang,lebih cerah, lembap, muka nampak lebih runcing, lebih segar dan eye-bag akan berkurang @ hilang dalam masa 3-5 MINIT SAHAJA,Ia boleh bertindak sebagai Toner, moisturizer,UV Protector dan krim malam.

Cara MC Spray Berfungsi

Apabila kita spraykan pada muka...Oxygen water yang bergetar akan terus menyerap dan membawa sekali Collagen ke dalam kulit dan terus berikan kesan dari sudut menegangkan kulit kita...sebab itu eye-bag boleh terus hilang...apabila kulit dibahagian bawah mata kita tegang...eye-bag pun akan hilang...

Konsep Myracles Beauty


  •  Membaikpulih sel kulit yg rosak 
  •  Menghidupkan sel2 mati  
  •  Menegangkan kulit
  •  TIDAK akan mengelupaskan kulit 

JADI bila org yg ada masalah jerawat...sel yg lemah dibahagian yg ada jerawat akan dibaikpulihkan dan dlm masa yg sama apabila kulit menjadi semakin tegang dan sel kulit semakin kuat…jerawat akan lebih cepat kecut dan mempermudahkan utk menghilangkan kesan jerawat tersebut.

Untuk mereka yang mempunyai masalah "Open Pores"...tetap menggunakan konsep yg sama...dan apabila "Pores" menjadi lebih kecil maka akan kurang masalah kulit berjerawat...

Kelebihan Jangkamasa Panjang

~ Anti-Aging (Anti-Penuaan)
~ Lightening (Pencerahan kulit dari dalam) dan whitening (Pencerahan kulit dari luar)
~ Facial UpLift (Pembentukan semula rupa wajah secara semulajadi) 
~ Membetulkan tona warna serta struktur kulit muka.


b) Myracles Collagen Soap (MC Soap) - 80gm

Kandungan: Aloe vera, extract buah delima, rumpai laut dan sarang burung walit.

Cara penggunaan MC Soap

1)Cucikan muka seperti biasa.
2)Sebelum bilas dengan air, biarkan untuk 30-60 saat.
3)Bilas dengan air dan lap sehingga kering sebelum menggunakan MC Spray.
4)Untuk memastikan kesan yang optimum...pastikan minum air yg cukup yg diperlukan oleh badan kita...agar proses pemulihan dan pembinaan sel dapat berlaku dgn lebih efektif.



**Peringatan:- Pastikan MC Soap disimpan di dalam bekas yg bertutup agar dapat mengelakkan bakteria melekat/meresap ke permukaan MC Soap dan harus dijadikan amalan agar MC Soap dicuci sebelum dan sesudah digunakan sebelum disimpan kembali di dalam bekas bertutup tadi.



##Tips : Untuk penjimatan potong MC Soap kepada 6 bahagian. Yang nak pakai simpan dalam tupperware. Yang belum pakai boleh simpan dalam bekas asal dan lekatkan semula.


Kelebihan MC Soap

Apabila menggunakan MC Soap, kulit akan rasa tegang,bersih, segar dan lembap serta menambahkan keberkesanan apabila menggunakan MC Spray.

Kesan Jangkamasa Panjang

~ Mencerahkan kulit
~ Menegangkan muka 
~ Memberi kesan anti-penuaan yg berpanjangan

Jika anda berminat dengan produk Myracles Beauty ni bolehlah dapatkan dari sy dengan Harga Promosi 1 SET RM150 (SM) / RM165 (SS)
 (sah sehingga 28/2/13) 
+ FREE Postage 
+ FREE Gift 

Harga Biasa 1 SET RM170 (SM) / RM 185 (SS) 
+ FREE Postage
+FREE Gift ( free gift tidak semestinya sama, sy akan selalu tukar2 dan bergantung juga kepada stok yg ada :) ataupun uolls boleh pilih nak gift yang mana 1 selagi stok masih ada)

Kalau uolls nak beli loose pun boleh juga, sebab biasanya spray 
cepat habis dulu berbanding sabun 
Harga Myracles Collagen Spray RM126 (SM) / RM129 (SS)
Harga Myracles Collagen Soap RM56 (SM) / RM59 (SS)

Untuk sebarang pertanyaan dan order, uolls boleh hantar email ke blushbeautyhouse@gmail.com , pm di FB Page Blush Beauty House atau SMS/Whatsapp - 0193929474





                                        

Setiap pembelian Myracles Beauty 1set, customer akan diberikan pouch bag pink love yang comel ni secara percuma untuk memudahkan anda menyimpan produk dan boleh dibawa kemana2 shj :)